Tavaszi képek Budapestről
(II. rész)

Előző oldal

 

BPI-392-vel átmentem Újpest-Városkapuhoz, ahol a 121-es mellett volán járatok is végállomásoznak.

Egy használtan beszerzett Mercedes-Benz O405 csuklós.

 

Régi, Ikarus csuklósok.

 

BPO-843 az esztergomi vasút másik oldalán, a 122-es végállomásán.

BPO-847.

Újpest-központ, a 20-as felszállóhelye.

 

Többek között a 147-es viszonylatot alvállalkozásban a Nógrád Volán üzemelteti, ilyen Alfa Localo típusú buszokkal.

Megyer, Szondi utca, a 30-as végállomása. Újabban már a 30-ason is járnak ilyen Volvo alvázas jószágok.

A 122-es hamarabb ment, így azzal mentem le egy megállónyit.

A Megyeri út (Fóti út) megálló előtt ismét lefotóztam a KTK-402-est.

BPO-129 a 96-oson.

 

KTK-391 és 392 a Baross utcai megállónál.

BPO-693 a 47-esen.

JUX-022 még mindig a Baross utcánál. Ezen az íven régen a 8-as villamos járt.

KTK-401 a Mildenberger utcánál.

 

A 3-as metróval a belváros felé indultam, de a Gyöngyösi utcánál tartottam egy fotómegállást. Nemrég még a 4-es indult innen a Deák térre, illetve csúcsidőben a gyors 4-es az Apor Vilmos térre, aztán a 4-est összekötötték a 105-össel, a gyorsjárat megszűnt. Tehát most a 105-ös indul innen, vegyesen Ikarus 412-esekkel és 415-ösökkel.

 

BPO-781 a felszállóhelyen.

BPO-878 a Nyugati pályaudvarnál.

 

 

Ez a kis végállomás amúgy 1981. december 30-án, a 3-as metró Deák tér-Lehel tér szakaszának átadásakor létesült.

Csúcsforgalom a Moszkva téren.

 

Tátrák a Kelemen L. u.-nál.

Pasaréti tér, az 5-ös végállomása.

Következő oldal

Főoldal