A belvárosban vagyunk, a Dózsa mozinál. A képen
GSR-218 és BPG-697. DUD-765. Vannak Ikarusok, melyek nagyobb felületen
lettek zöldre festve, ezeknek kicsit debreceni metánbuszos beütésük van. LGP- AOA- Dunaújváros egy szép, rendezett hely annak
ellenére, hogy nagyrészt panelházakból áll. A Volánbusz IBN-623-as Mercedes-Benz Intouroja
érkezik ugyanehhez a kereszteződéshez. GMY- Utána van egy két megállós hurokútvonal, ahová a
legtöbb, itt közlekedő viszonylat betér. AOA- Eljött délután egy óra, elkezdődött a
délutáni csúcsforgalom. Először a Vasmű, igazgatóság nevű
megállónál táboroztam le. Az első képen LGK-883. GTU-458. Délután a Papírgyártól a belvárosba
közlekedő 3-as és 4-es járatok 10-10 percenként közlekednek.
Csúcsidőn kívül a 2-es jár oda, óránként. Annak nagyon örültem, hogy egy ráncajtós gépet,
CCP-941-et is sikerült lefotóznom. Itt a vasműnél amúgy egy komolyabb, több
kocsiállásos megálló található, ahová az összes irányból befordulnak a
buszok. A képen egy ex-athéni Volvo, JOX-718. Egy vendég a Duna másik oldaláról: a Kunság
Volános KAZ-141. További járművek. Helyközi járatok is betérnek ide. AOA-464 és DUD-810 közelít a Tűzoltóság
nevű megállóhoz. KBL-426 az ellenkező irányban, hátulról. És akkor néhány kép a papírgyári végállomásról. DUD-810 Békevárosban, a Szabadság utcai
végállomáson (gyakorlatilag a Profi Üzletház nevű megállónál). A 14-es
csúcsidőben közlekedik a Ferrobetonhoz. Egy gyors kitérő a 13-as bagolyvári
végállomásához: AOA-458. Majd vissza a Szabadság utcához: csúcsidőben
a 11-es csak idáig közlekedik 12-es jelzéssel. Így ilyenkor elég csak egy
busz a vonalra. IWE- Egy kép erejéig visszatérünk a buszállomásra. Az
1-es viszonylat csak a csúcsidőkben közlekedik, útvonalát ugyanis számos
viszonylat teljesen lefedi. LGK- |