2008 nyara
(II. rész)

Előző oldal

 

 

 

A nyár elején az egyik fotós kolléga szervezésének köszönhetően néhányan teleplátogatáson vettünk részt. Délelőtt lévén a telep tele volt a forgalomból kiálló kétrészes, valamint a nyári, lazább kocsikiadás miatt feleslegessé vált Ikarusokkal.

AKD-759 a 29-esen szokott járni, de mivel az nyáron szólósítva lett, így ebben az időszakban nem sok dolga akadt.

Ez csak egy része azoknak a járműveknek, melyekre ezen a munkanap délelőtt nem volt szükség.

A Rába buszmentő mellett a miskolci MAN NL 223-asok 50%-a ott állt.

Az üzemanyagkútnál az Ikarus 31-es nosztalgia.

 

A javítócsarnokba is betekintést nyerhettünk.

Egy idegen jármű is beszivárgott a mezőnybe.

A 430-as SL 223-asnak nem volt ki a négy kereke.

GTH-774.

És az előbbi jármű farában elhelyezett Rába D10-es motor.

 

A 034-es Neoplan, a hátuljában MAN motorral, mellette pedig egy 412-essel.

 

Az MVK egyetlen ráncajtós Ikarusa, AKD-707 is javításon volt.

 

EKG-859 és AKD-568 a 3-as számú főút felőli tárolón.

 

 

Nézzünk át a villamosok csarnokába is, itt a jövőben remélhetőleg nagy változások lesznek.

A 203-as felújítás közben.

A 203-as után a 213-as újult meg, itt még csak kisebb előmunkálatok folytak.

A 203-as előtt pedig a 208-as lett felújítva, ekkor már a festőműhelyben volt.

 

A 300-as Lohner C3-as pótkocsi, és annak 303-as pályaszámú kollégája.

A 151-es közben szép lassan tönkremegy, bár ez ezen a képen nem látszik.

Következő oldal

Főoldal