A nyár elején az egyik fotós kolléga szervezésének
köszönhetően néhányan teleplátogatáson vettünk részt. Délelőtt
lévén a telep tele volt a forgalomból kiálló kétrészes, valamint a nyári,
lazább kocsikiadás miatt feleslegessé vált
Ikarusokkal. AKD- Ez csak egy része azoknak a járműveknek,
melyekre ezen a munkanap délelőtt nem volt szükség. A Rába buszmentő mellett a miskolci MAN NL
223-asok 50%-a ott állt. Az üzemanyagkútnál az Ikarus 31-es nosztalgia. A javítócsarnokba is betekintést nyerhettünk. Egy idegen jármű is beszivárgott a
mezőnybe. A 430-as SL 223-asnak nem volt ki a négy kereke. GTH-774. És az előbbi jármű farában elhelyezett
Rába D10-es motor. A 034-es Neoplan, a
hátuljában MAN motorral, mellette pedig egy 412-essel. Az MVK egyetlen ráncajtós Ikarusa, AKD-707 is
javításon volt. EKG-859 és AKD- Nézzünk át a villamosok csarnokába is, itt a
jövőben remélhetőleg nagy változások lesznek. A 203-as felújítás közben. A 203-as után a 213-as újult meg, itt még csak
kisebb előmunkálatok folytak. A 203-as előtt pedig a 208-as lett felújítva,
ekkor már a festőműhelyben volt. A 300-as Lohner C3-as
pótkocsi, és annak 303-as pályaszámú kollégája. A 151-es közben szép lassan tönkremegy, bár ez
ezen a képen nem látszik. |