Február folyamán történtek siklások a Tiszain, az
egyiknél pont ott voltam. Az áldozat a 209-es Tatra. Ilyenkor mit lehet tenni? A bécsi villamosokat
leküldték ide, hogy ne legyenek útban. A Tiszai és Selyemrét közötti kemény egy megállón
villamospótlók közlekedtek. A selyemréti visszafogóváltón pedig legalább a
Tátrák vissza tudtak fordulni. A 204-es és a 205-ös ugyanezt a küldetést hajtja
végre. Ezen az egy megállónyi szakaszon három
villamospótló pörgött: AKD-655, ... ... AKD-530 ... ... és a 044-es Neó. A fordulás egész egyszerűen az úton történt,
a selyemréti buszmegállóöblök felhasználásával. Vélhetően a siklások miatt elkezdtek valamit
csinálni a belső hurokkal, ezért az 1-esek is a külsőről
indultak. Akkor már folytassuk villamosokkal. Nem nehéz
kitalálni, hogy ezek a képek vasárnap délután készültek. Ugyanaz a helyszín Tátrával. 206 ugyanott, jobb fényviszonyok mellett. 208 pedig egy megállóval feljebb, a Károly
utcánál. Ezen a környéken a legtöbb utca férfinevekről lett elnevezve. Két, pótkocsis szerelvény ugyanott. Szép időből csúnya esősbe: Ugyanitt a 789. Régen itt keresztezte a villamos útját a Ládi
telep felé továbbmenő kisvasút. Az előbbi helyszínektől pár utcányira
van a 99-es Kandó K. utcai végállomása. Hétvége lévén nem volt valami nagy
utasforgalma, hülyeség volt szétvágni a 21-est. HDF-367. AKD-541 kapott egy ilyen fehér izét az elejére,
ami azóta már lekerült róla. Újra Méghozzá a nemrég még a 11-es által használt, a
2-esé mögött lévő felszállóhelyről. Ideiglenes megálló a Földes gimnázium oldalában.
Az észak-déli viszonylatokat is elterelték a Centrum felé. AKD- HDE- A 44-es és a 22-es a Centrum helyett csak a
Szemeréig közlekedett. A 14-es a Centrumon át közlekedett, ezek a képek
viszont a Vörösmarty utcai megállónál készültek. |