Néhány 2009-es őszi kép

Az ősz folyamán finoman szólva sem vittem túlzásba a fényképezést, így ez az oldal nem lesz valami hosszú, bár ez mostanában sok oldalamról elmondható. Abban viszont egyedüli, hogy miskolci (MVK-s) busz nem is fog rajta szerepelni.

Egy szombat délelőtt kimentem Sajószentpéterre, hogy kicsit frissítsem a Borsod Volános mappámat. Kezdésnek IAF-414 az edelényi elágazásnál.

Szombat délelőtt a Miskolc-Kazincbarcika járatok félóránként közlekednek (ezeken kívül persze még sok más járat is érinti Sajószentpétert), szerencsére egy Ikarus is közlekedett a vonalon, BPR-184, valószínűleg egy Mercedes helyett.

  

A vasútállomásnál három busz is állt: JMN-893 (odébb állt, majd később lesz róla kép), JMN-948 és BHR-367. Innen Alacska és Varbó felé indulnak buszok.

  

Ha már a vasútállomásnál járunk. Sajnos újabban az ózdi vonal sem a kihasználtságáról híres, pedig például Péteren az állomás nincs messze a központtól.

A teherforgalom viszont még mindig viszonylag meghatározó.

JMN-893 az alacskai elágazásnál, útban Alacska felé, kemény egy utassal.

JSG-516 a 26-os úton, szintén az elágazásnál.

Mivel Péteren sok történés nem volt, egy ózdi ARC-vel továbbmentem Barcikára, ahol útfelújítás miatt vagy tíz percet álltunk, így a Városházánál utolért minket az LKZ-134-es Volvo. Ez a kocsi azóta már elkerült innen, Bódvaszilas felé jár.

Kazincbarcika környékén viszonylag sok Ikarus 260.32-es található. A képen BHR-312 az Ifjúmunkás téren, a Barcika-Rudabánya-Szendrő vonalon.

A hétvégi menetrend ellenére még egy 266-os is kint volt: BHR-335 az edelényi járaton.

JOB-700 Tiszaújváros és Kesznyéten felé szokott járni, Barcikán ritkán fordul elő.

  

BHR-356 és BPR-116 a buszállomáson.

Egy Hajdú Volános gép, FLK-058.

CCX-868 4C helyi járatra táblázva.

Újabb kép a kertvárosi iskolánál, tipikus kisvárosi környezetben. Itt a Vájár utca és a Bányagépgyár közötti helyközi járat szokott közlekedni, a 4C helyi járat gyakorlatilag csak az Autóbuszállomás-Vájár utca rezsimenet felhasználása.

  

Itt is van Tesco járat, ekkor BHR-314 volt rajta. Ingyenes, így nem csoda, hogy a többi helyi járattal ellentétben még hétvégén is kihasznált volt.

  

Az áruháztól már nincs messze a vasútállomás, ahová a 3-assal is ki lehet jutni (FLX-680).

  

GEX-481 és JMN-947 Miskolcon, a Búza téren.

Az ősz folyamán, egy rövid szakaszon rendbe rakták a vágányokat a Vasgyárban, ezért a 2-es villamosok csak az Újgyőri piacig közlekedtek. Azt nem fényképeztem, viszont a vágányzár előtt végigfotóztam a befelé menő szakaszt.

A következő áldozat a 186-os.

Bár ezen a képen nem látszik, de az útátjárókban ekkor már csak zúzalék volt, a vágányzár alatt ezeket is felújították.

  

A 185-ös a Szinva-hídon, majd a (egykori?) csokoládégyár mögötti útátjáróban, közlekedésbarát sofőrrel.

197.

  

A 195-ös és a 190-es a hídon/nál.

  

És ismét a 181-es a Negyedik utcai telep mellett, ahol azóta felépítettek egy ideiglenes kocsiszínt.

Főoldal