A viszonylat Hajdúhegy bejárása után,
meglehetősen kacskaringós útvonalon érkezik a Baktai útra. Hétvégén
délelőtt és délután kb. óránként jár a 37-es, de van egy néhány órás
szünet délben. Szerintem azért illene egész nap óránként járnia. Indulás után. DUD- KXG- Külsőre tetszik ez a típus, ennek a verziónak
már a homlokfala is tetszetősebb, mint az első ARC-knek. Ugyanaz az ARC nagyjából ugyanott az
ellenkező irányban. Nem a Mezőgépet járta meg ilyen hamar, csak a
képek sorrendjével csaltam egy kicsit. HCA- Ez viszont már egy Ikarus 280-as, csak Classic
homlok- és hátfalat kapott. CTG- Az első egri MAN csuklós, IKP- Az Agria Volán egyetlen Mercedes-Benz Conectoja,
JIW-657. A nap utolsó 24-ese a hajdúhegyi végállomáson. A
busz még visszamegy a Szalapartra, onnan 2A-ként le a buszállomáshoz, majd be
a garázsba. Ugrás Felnémetre. A buszok itt egy szűk
utcában fordulnak vissza. Ez a kép csak a háttérben látható hegy miatt
készült. Fél óra múlva jött a 11/A-s az E94-es képében. Helyszín:
Felvégi út. A vasútállomáson összetalálkoztam ezzel a
farossal. Ez a példány 2006-ban nem volt ott Tatán, nem is volt még róla
korábban fotóm. Megérkezett a 10/A-n közlekedő egyetlen
kocsi, DZA-825. Korábban a 3-as indult innen a Baktai útra, de a
2002-es menetrendváltáskor a járatot összevonták a vécsey-völgyi 7-essel, így
megszületett a ma is ismert 37-es. Azóta egészen a mostani menetrendváltásig
nem járt ide helyi járat. Ez persze nem azt jelenti, hogy nem lehetett az
állomásra kijutni, ugyanis innen kb. 100 méterre van a Vasútállomás bejárati
út nevű megálló, ahol megállnak a fővonali járatok. Selejtezett járművek a Volán telep hátsó
részén. Az egyetlen itt lévő helyközi kocsi egy
Ikarus 266-os volt, a logóktól megfosztott AFC-173. A három darab szóló ARC érkezése miatt három darab
csuklós Ikarus került selejtezésre a helyi állományból: az egyik AVE-987, ...
… a másik kettő pedig DZC-267 és
DZC-236. Legutóbbi látogatásomkor még három ráncajtós kocsi volt az egri
állományban, de mivel ezt a két gépet leselejtezték, CTG-992 pedig
felújítást, Classic homlok- és hátfalat, valamint bolygóajtókat kapott, már
sajnos nincs a városban ráncajtós kocsi. Eredetileg CTG-972 is ráncajtós volt, de már
évekkel ezelőtt felújították. Helyszín: Tetemvár utca. Hazafelé Maklárig busszal mentem, reménykedve
abban, hogy a délelőtt látott Ikarus 266-ossal fogok utazni, de ez
sajnos nem jött össze. Az Agriánál már alig látni eredeti homlokfalas
Ikarusokat, ráadásul ebben a kocsiban automataváltó volt. Maklártól vonattal mentem, de előtte még
elhaladt ez a szerelvényvonat, aminek úti célja a füzesabonyi vontatási telep
volt. |