Délutánra egész jó idő lett. DUD- Ezután a Derék utcai forduló és Profi áruház
közötti szakaszon fotóztam: GMY-382. Egy helyközi festésű Ikarus 263-as, HFY-745. DUD-999 visszaindult a városba. Az egyik Ingyenes Cora járat is erre közlekedik:
IEV-410. BPY-091. BPY-099-et csak hátulról sikerült megörökíteni. Egy magántulajdonban (Kovács busz) lévő
Ikarus 280-as, FIS-258. GMY-381 és BPY-080. DUD-764 hátulról. A 27-es nem (volt) egy nagy fordulóidejű
járat, így ezt a buszt mindenképp meg akartam várni, míg visszajön, és úgy
lefotózhatom elölről is. A GNX-309-ről csak egy nagyon rossz
minőségű képem volt régebbről, amit itthon aztán ki is
töröltem. HCA-758. KHK-543 is egy olyan busz, amiről csak egy
hátsó képem van. Igaz a Jelcz-ek átkerültek a helyközi üzemhez, így ott még
van esély egy normális fotóra. Az MAN SL 222-esek egy részét viszont eladják (a
képen HGC-655). Ezen sorok írásakor már kezd körvonalazódni, hogy hova
kerülnek ex-debreceni buszok. Többek között a Bakony Volán és egyes pletykák
szerint a BKV is vásárol néhány darabot. A Kunság Volánnál pedig már
forgalomba is állt három példány. Na, végre egy ráncajtós: CLR-244! GNX-341, GTZ-825, KKD-481, HFY-744. Az egyetlen képem BPY-093-ról. DUD-764 visszafelé a 27-esen. HOB-391-ről sem volt még eddig képem. DUD- Egy szép ráncajtós a végállomáson: GLA-203. HOP-047 az István úton a Tőzsér utcai (?)
megállónál. GNX-340-nel kimentem a BIOGAL-hoz. A végállomás
neve azóta már csak simán Gyógyszergyár. Kinéztem Felsőjózsára is: JCX- Józsán külön helyi járat is közlekedett: a reggeli
és délutáni csúcsban a Bondorhát utcai végállomásról fél óránként (a 34-eshez
csatlakozva) járt a J1 járat Iveco midibusszal. A járat a környező néhány
utcát szolgált ki 5 perces menetidővel. Ezenkívül délelőtt J2 és J3
jelzéssel volt néhány járat a temetőhöz és Alsójózsára is. A váltás után
a kisbusz megszűnt, helyette a 34-es lett meghosszabbítva a nem épp
buszbarát utcákon keresztül. GJA-064 megérkezik a 35-ös Felsőjózsai utcai
végállomására. A 35-ös amúgy a 34-eshez képest néhány utcával arrébb
jár, szintén hurokban fordul. Érdekes, hogy délelőtt és délután
ellentétes irányban közlekedik benne 35, illetve 35Y jelzéssel. A képen IXZ- Késő délután még fotóztam egy kicsit a Létai
úton. HGC-654 és CCV- Az 1-9 közötti viszonylatok azóta a 40-es
számcsoportba kerültek, így az egy számjegy már csak a villamost és a trolikat
jelöli. Az 1-es, 1Y-os értelemszerűen 41-es és 41Y-os lett. DUD- A Gázcseretelepnél (újabban Bayk A. u.) van egy
buszforduló. Régen az 1-es viszonylat a Kondorosi csárdához járt, míg az 1Y
ide (akkor Létai u. volt a hely neve), a Lahner utcán akkor még nem volt
buszközlekedés. Létezett 1Z járat is, ami a nyomdáig járt, de gondolom az
csak naponta néhányszor, műszakváltáskor közlekedett. Az Attila téren régen egy nagy helyi járati
decentrum volt, ami azóta már megszűnt. Jelenleg csak a 37-es indul
innen. CTJ- HEV-899 helyis kocsi volt, de ekkor már átkerült a
helyközi üzemhez. IWX-527. És a végére két helyközi Ikarus, amiből az
átcsoportosítások miatt nem sok marad. |