Ugyanitt a hatajtós 484-es. A belvárosban kajálni akartam, de kedvenc,
Nagytemplom melletti pizzázóm megszűnt, másikat keresni meg nem volt
kedvem, így fotóztam tovább buszokat. IXZ-702-t a Hatvan utcánál kaptam le. GXW- Délután visszatértem a Derék utcára. A
következő 19-es járatban nem a két busz közül valamelyik, hanem az akkor
(valószínűleg csak a Vincellér úti pihenőről) érkező
CLR-243 indult. A 243-asban az az érdekes, hogy ez az egyetlen
(utolsó), debreceni trilexes Ikarus 280-as, ... ... valamint hogy budifülkés. A képek már a 19-es
másik végállomásán, a Sámsoni úton készültek. 2005-ben tíz darab Ganz-Solaris Trolino 12 típusú
trolibuszt állított forgalomba a DKV, az utóbbi néhány hónapban pedig újabbak
érkeztek. BPY- GJA-064 az Alsójózsai utcán, a 36-os végállomásán.
Viszonylag sokan voltak rajta annak ellenére is, hogy útvonalának nagy részén
közvetlenül egy 34-es mögött haladt. A viszonylat délután húsz percenként jár, a
következő jármű egy Neoplan N4021-es volt. Összesen 12 darab ilyen
járművet vásárolt 2004-ben használtan a Hajdú Volán. Ebből néhány
helyközi vonalakon jár, a többi pedig helyieken. Bocskai utca. KVV- IKV-004 és egy Corás MAN, HSD-424. A sok új busz között egy régi Ikarus is. És az Egyetemnél. Délután négy órakor elég nagy
tömeg volt a villamosokon. GMY-381 és KWV- BPY-095. Néhány kép a buszállomásnál, először a sima helyi
járati megállóban. Két Alfa Regio a buszállomáson. Egy Karosa és egy helyközi Ikarus 415-ös. Egy helyközi vonalakon járó Neoplan. HSD-424. És egy Autosan. Végre egy olyan új jármű, ami
megkapta a Hajdú Volán színeit. Remélem ez nem csak kivételes alkalom volt,
hanem a jövőben is így lesz. |