Újabb életképek a Búzáról. Augusztus elején négy darab szóló ARC állt
forgalomba a Borsod Volánnál. Ebből kettő a két kistokaji MAN-t
váltotta, de előtte még lefotóztam az eredeti állapotot: IWX-535 kora
reggel a kistokaji fordulóban. Rossz idő volt, de ez nem biztos, hogy baj, a
reggeli verőfényben lehet, hogy nehezebb lett volna fotózni. Egyéb
napszakokban pedig szembe sütött volna a Nap. A következő járatban a másik kistokaji MAN
jött, HYG-651. Iskolai napokon reggel csuklós jár ide, de azt még fotózhatok
itt, MAN-t már nem nagyon. A sajókeresztúri vonalra is ARC került, DUH-539-et
váltotta. A képek a Széchenyi utcai végállomáson készültek. A következő körben, Szirmabesenyő és
Keresztúr között. Az ARC-k forgalomba állása után az 539-es átkerült
a Miskolc, DIMAG (Vasgyár)-Varbó vonalra. A kép az Újgyőri főtér
mellett készült. Na és akkor lássuk az új buszokat: az
elővárosi, alacsonypadlós ARC 127 típus protojárműve is a Borsod
Volánhoz került, LGS-095 rendszámmal. JOB-670-et (Ikarus 263) váltotta,
főleg Szirmabesenyőre és a Drótgyárhoz jár, de van nemesbikki fordulója
is. A proto, valamint a másik három példány
homlokfalának felső részén vannak különbségek. LGS-097 amúgy a
keresztúri vonalra került. A jármű utastere és műszerfala. LGS- LGS-096 szintén Kistokajba jár. Annyit még
mindenképpen érdemes megemlíteni, hogy ezeket a buszokat a Borsod Volán
üzemében szerelik össze. Vissza a régebbi buszok világába. Az FLR-932-es Credo a Miskolc-Mezőkövesd
járaton a Szinvaparknál. A végére zempléni képek maradtak, először az
újhelyi vasútállomásról. Nem túl jó kép, de erről a 266-osról még nem
volt képem. JLA-455. Egy Hajdú Volános vendégszereplő, HLD-897 az
Újhely-Debrecen vonalról. HIV-469 Felsőberecki, községháza
végállomáson. KUC-546, az egyik újhelyi Credo EC 12 Hollóházán,
a porcelángyár mellett pihenő közben. És végül BPR- |