2009. április és május
(I. rész)

Végre sikerült magam rászánni a honlap készítésére, így hosszú hetek után itt az újabb frissítés.

A 022-es Neó a Majális-parknál.

025 pedig a Hóvirág utcánál.

Már november óta újra a DIGÉP (a nyári menetrendváltás óta Diósgyőri Ipari Park) érintésével jár a 19-es.

AKD-727 az Újgyőri főtéren. Eredeti szívómotoros, Prága váltós gép.

 

AKD-652 megszokott látvány a 29-esen, az EEG-411 viszont igazi különlegesség ezen a viszonylaton.

Ezért még egyszer le kellett fotózni a Cementipari Gépjavító (menetrendváltás óta Szentgyörgyi út) és az Egyetem megállók között. A busz homlokfala azóta már át lett festve a rendes színterv szerint, az oldala és a hátfala (amin már egy ideje nincs rajta a zöld csík) maradt az eredeti.

AKD-722 a 22-esen.

A 034-es Neoplan szintén az Egyetemvárosba ment.

A 825-ös MAN az Egyetemi kollégiumnál. A megálló épp felújítás alatt volt, ezért buszok kicsit hátrébb álltak meg.

AKD-722 újra.

 

A 025-ös Neoplan, és a 782-es Rába.

Szóló MAN (414) a 31-esen munkanap? A spórolás jegyében a tavasz folyamán néhány viszonylaton (pl.: 4, 6, 21, 31) késő délután és este csuklósok helyett szóló kocsik közlekednek. A fordák nem lettek átdolgozva, hanem a délután végző szóló kocsik sofőrjei nem a saját buszukat, hanem egy csuklós kocsit visznek be a telepre, a csuklós sofőrje pedig átül az ott maradt szólóra és azzal nyomja tovább. Alapvetően nem tartom rossz ötletnek, csak figyelni kell arra, hogy mikor kezdődik a szólósítás. A 6-oson pl. már délután 5-kor beállt egy szóló, majdnem utaslemaradás lett a vége, kellett is változtatni.

HPR-534 a 9-es Verseny utcai megállójában.

A 027-es Neoplan a Táncsics téren.

 

A következő jármű a 026-os. Mivel a Kilián vr. és Táncsics tér közötti egy buszmegállón belül három villamosmegálló van, a buszok itt mindig nagy előnyre tesznek szert a sokszor azonos Tiszai pu.-i indulás ellenére. Így az 1-2 perc és az alsó-majláthi átszállási lehetőség miatt a buszról sokszor még épp át lehet szállni a diósgyőri (5, 15, 69) viszonylatokra, míg a villamos lekési azokat.

 

GTH-771, szorosan mögötte AKD-658.

 

A két piros Tatra egymás mellett a Zenta utcai megállónál.

A 200-as a Kiliánhoz közelít.

 

Néhány életkép a 6-os viszonylatról: 788 és 785 a Kis-Erenyő és Pünkösd-hegy megállók között.

 

AKD-651 és GTH-776 Nagy- és Kis-Erenyő között. Iskolai időszakban a vonalon, csúcsidőben két Tiszais, kétrészes gép is szokott közlekedni, kis szerencsével mindkettő 280-as. Most viszont csak az egyik volt az.  

Most a 785-ös volt a másik KR-es. Alapvetően Tiszais, váltófordás gép, de erre a napra egy kétrészes sofőr kapta meg. A kép Bollóalja és Nagy-erenyő között készült.

 

Két kép Bollóalján.

Ezeket a képeket már egy másik alkalommal készítettem. A 019-es Neoplan a Debreczeni M. térnél.

AKD-652 pedig a Barátság térnél.

Következő oldal

Főoldal